Freitag, 27. März 2015

Curs online gratis! - Gramatica / Conjugari / Conjugare tradusa verb SEIN (a fi)

Curs online gratis! - Gramatica / Conjugari / Conjugare tradusa verb SEIN (a fi) 

Conjugare tradusa verb SEIN (a fi)

Conjugare si traducere "sein - a fi", diateza activa.
Pentru a fi mai usor de inteles si asimilat, am creat pentru voi o lectie in care regasiti verbul sein conjugat la
1. Indicativ (Prezent, Imperfect, Perfect, Mai mult ca perfect, Viitor si Viitor anterior)
2. Conjunctiv (Prezent, Perfect, Imperfect si Mai mult ca perfect) si
3. Conditional (Prezent, Perfect)
impreuna cu traducerea in limba romana.

Conjugare SEIN la Indicativ - Indikativ




Conjugare SEIN la Prezent (Präsens)
se traduce prin prezent
ich bin eu sunt
du bist tu esti
er, sie, es ist el, ea este
wir sind noi suntem
ihr seid voi sunteti
sie, Sie sind ei, ele sunt
Conjugare SEIN la Imperfect (Präteritum)
se traduce prin imperfect
ich war eu eram
du warst tu erai
er, sie, es war el, ea era
wir waren noi eram
ihr wart voi erati
sie, Sie waren ei, ele erau


Conjugare SEIN la Perfect (Perfekt)
se traduce prin perfect compus
ich bin gewesen eu am fost
du bist gewesen tu ai fost
er, sie, es ist gewesen el, ea a fost
wir sind gewesen noi am fost
ihr seid gewesen voi ati fost
sie, Sie sind gewesen ei, ele au fost
Conjugare SEIN la Mai mult ca perfect
se traduce prin mai mult ca perfect
ich war gewesen eu fusesem
du warst gewesen tu fusesei
er, sie, es war gewesen el, ea fusese
wir waren gewesen noi fuseseram
ihr wart gewesen voi fuseserati
sie, Sie waren gewesen ei, ele fusesera


Conjugare SEIN la Viitor (Futur 1)
se traduce prin viitor
ich werde sein eu voi fi
du wirst sein tu vei fi
er, sie, es wird sein el, ea va fi
wir werden sein noi vom fi
ihr werdet sein voi veti fi
sie, Sie werden sein ei, ele vor fi
Conjugare SEIN la Viitor apropiat (Futur 2)
se traduce prin viitor apropiat
ich werde gewesen sein eu voi fi fost
du wirst gewesen sein tu vei fi fost
er, sie, es wird gewesen sein el, ea va fi fost
wir werden gewesen sein noi vom fi fost
ihr werdet gewesen sein voi veti fi fost
sie, Sie werden gewesen sein ei, ele vor fi fost



Conjugare SEIN la Conjunctiv - Konjunktiv



Conjugare SEIN la Prezent (Präsens)
se traduce prin conjunctiv prezent
ich sei eu sa fiu
du seist tu sa fii
er, sie, es sei el, ea sa fie
wir seien noi sa fim
ihr seiet voi sa fiti
sie, Sie seien ei, ele sa fie
Conjugare SEIN la Perfect (Perfekt)
se traduce prin conjunctiv perfect
ich sei gewesen eu sa fi fost
du seist gewesen tu sa fi fost
er, sie, es sei gewesen el, ea sa fi fost
wir seien gewesen noi sa fi fost
ihr seiet gewesen voi sa fi fost
sie, Sie seien gewesen ei, ele sa fi fost


Conjugare SEIN la  Imperfect (Präteritum)
se traduce prin conditional optativ prezent
ich wäre eu as fi
du wärst tu ai fi
er, sie, es wäre el, ea ar fi
wir wären noi am fi
ihr wärt voi ati fi
sie, Sie wären ei, ele ar fi
Conjugare SEIN la Mai mult ca perfect
se traduce prin conditional optativ perfect
ich wäre gewesen eu as fi fost
du wärst gewesen tu ai fi fost
er, sie, es wäre gewesen el, ea ar fi fost
wir wären gewesen noi am fi fost
ihr wärt gewesen voi ati fi fost
sie, Sie wären gewesen ei, ele ar fi fost


Conjugare SEIN la Viitor I
se traduce prin viitor
ich werde sein eu voi fi
du werdest sein tu vei fi
er, sie, es werde sein el, ea va fi
wir werden sein noi vom fi
ihr werdet sein voi veti fi
sie, Sie werden sein ei, ele vor fi
Conjugare SEIN la Viitor II
se traduce prin viitor anterior
ich werde gewesen sein eu voi fi fost
du werdest gewesen sein tu vei fi fost
er, sie, es werde gewesen sein el, ea va fi fost
wir werden gewesen sein noi vom fi fost
ihr werdet gewesen sein voi veti fi fost
sie, Sie werden gewesen sein ei, ele vor fi fost


Forma perifrastica - Conditionalul




Conjugare SEIN Conditional Prezent
se traduce prin conditional prezent
ich würde sein eu as fi
du würdest sein tu ai fi
er, sie, es würde sein el, ea ar fi
wir würden sein noi am fi
ihr würdet sein voi ati fi
sie, Sie würden sein ei, ele ar fi
Conjugare SEIN Conditional Perfect
se traduce prin conditional perfect
ich würde gewesen sein eu as fi fost
du würdest gewesen sein tu ai fi fost
er, sie, es würde gewesen sein el, ea ar fi fost
wir würden gewesen sein noi am fi fost
ihr würdet gewesen sein voi ati fi fost
sie, Sie würden gewesen sein ei, ele ar fi fost
Pentru mai multe informaţii
 https://www.facebook.com/groups/Cursdelimbagermana/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen